onsdag 12. mars 2014

Nå er mønsteret på Lerwick-genseren publisert!

Nå er det mulighet til å skaffe seg mønsteret på den flotte genseren til Tori: Next year in Lerwick. Mønsteret er publisert på Ravelry, og jeg anbefaler mønsteret på det varmeste.


Det skal bli spennende å se om det dukker opp mange spennende fargekombinasjoner etterhvert. Jeg har allerede lyst på en til, i grønnturkisblå fargetoner.

Tusen takk for alle kommentarene jeg har fått på Lerwick-genseren min, det setter jeg utrolig stor pris på! Også beklager jeg at jeg er så dårlig på å kommentere tilbake. Dessverre så har ME-formen min blitt en god del verre siden i høst og det har toppet seg (håper jeg!) nå på senvinteren. Dermed har kreftene til både å blogge og kommentere blitt redusert. Heldigvis orker jeg å strikke. Jeg får håpe at det bedrer seg nå som sola har bestemt seg for å titte fram etter en særdeles grå og regntung vinter.



I mellomtiden strikker jeg, og hvis jeg klarer å senke ambisjonsnivået litt, så kommer det kanskje noen kortere blogginnlegg framover. Ha en fin dag i vårsola! :)


13 kommentarer:

Svalbardstrikk sa...

Utrolig fin genser - liker fargene dine. God bedring, godt at du kan strikke!

Grete sa...

Lekker genser! Liker virkelig både farger og mønster!

torirot sa...

Tusen takk for reklamen! Som sagt tidligere, nydelige farger du har valgt!

hobbyvenn sa...

God bedring, ta vare på deg selv..

Mona Elisabeth Pedersen sa...

Den er bare så smuk, den genser :o)

Siddis back home sa...

Alldeles nydelig genser! Håper du føler deg bedre snart!

Bodil sa...

Gensaren er så fin. God bedring :)

Fru Larsen sa...

Glæder mig til at se din genser i grønne og turkise farver. Den er så flot.
Rigtig god bedring!
Kh. Dorte

Sylvia sa...

Genseren er så flott. En bra jobb du har gjort der, Vibeke.
Så synd med formen din. Men nå kan det vel bare gå fremover, kan det ikke?
Jeg hadde hele forrige uke bihulebetennelse, og det eneste jeg orket ( utenom å slepe meg på jobb) var å sitte i sofaen å strikke og hekle. Det er flott at du orker det.
Håper formen din blir bedre etterhvert som sola titter frem.
Klem

Huldr sa...

Genseren er vakker! Og din versjon er både nydelig og kledelig :)

Så synd at formen har vært dårlig, jeg er jo i samme båt og skjønner godt at det blir mye å blogge og kommentere da. Håper det kommer seg nå fremover våren og at du får ny energi av sola som har velsignet oss i det siste.

Takk for at du har lagt meg til i bloggrullen din forresten, det setter jeg stor pris på! :)

Isa sa...

Den genseren er bare såå nydelig! Skulle ønske jeg kunne strikke med flere farger så jeg kunne strikket en selv!

Helle sa...

Gratulerer med publisert mønster. Skjønner godt at det må være spennende og morsomt å se det man har skapt "tolket" av andre.

krysser fingrene for at lys og litt varme gjør underverker for deg.:)
(- De fleste av oss mister mister energi og overskudd når det er mørkt og regner 2 mnd i strekk. )

DoktorIngrid sa...

Fantastisk fin genser! Mønsteret må nok inn på den alt for lange strikkelisten min… :-)