Forskuddsferie

Tusen takk for alle koseligekommentarer om hagen i forrige innlegg.

I skrivende stund sitter jeg på hotellet vårt på Skiathos med dyrekjøpt internettid som går raskt mot slutten. Vi har rett og slett tatt en forskuddsferie og nyter sol og varme og relativt kjølige sjøbad.


For en gangs skyld har vi tatt så og si alle bilder med mobilen og de har jeg ikke tilgang til. I stedet blir det det ene vi har tatt, og der av litt av utsikten fra hotellrommet.

Intet strikketøy har blitt rørt foreløpig, derimot har jeg allerede lest ut en bok. Tror nok det fortsetter på det viset.

Vi koser oss og det håper jeg dere som er innom gjør også. :)

Kommentarer

Grete sa…
Deilig med en før-ferie, og det ser deilig ut der du er! Enda mer skryt for hagen din, den ser virkelig flott ut! Jeg er veldig svak for stauder, og ser du har mange fine! Bratt tomt er mer spennende å lage hage i, synes jeg, og dere har i alle fall laget fine uterom og spennende bed.
Jeg har selv hatt en før-ferietur, og det er utrolig hvor mye som skjer i hagen på ei uke, spesielt når det har vært noen skikkelig varme dager.
Kos dere!
Grete sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Quiltefia sa…
Hei!! Så deilig!! Kos deg!! Klem AnneK:-)
Innestemmen sa…
Det så jo intet mindre enn herrrrlig ut!
Nyt!
Helle sa…
Sånne forskuddsferier er nesten de beste. Små smakebiter av sol og varme. Kjenner at det ikke hadde vært dumt. Her er været ustabilt, litt kjølig og bringer få assosiasjoner til sommer og bad. Kos dere med oppholdet. :)
Helle sa…
PS. Hagen din er jo bare blitt så flott. Reneste ansiktsløftningen!
Hvor lyder det bare fantastisk !
Fortsat rigtig god ferie til jer.
hilsen Mona
Må du kose deg storslagent!
Fant deg på Instagram også - moro - også så fin bloggen din har blitt!
Lekker!
Fortsatt god ferie :-)
Klem Lokki
Linda Aasan sa…
Det ser fantastisk ut! Kos deg masse!
Vanella sa…
Så deilig! Nå må du nyte det varme været og kose deg. Her er det kjølig.
Sylvia sa…
Så heldige dere er. Her har det vært sol i hele dag, men selvfølgelig har jeg vært innendørs på jobb. Og da jeg kom litt sent hjem, var det skygge på terrassen.
Nyt deres herlige dager på ferie!
Berit sa…
Deilig med førferie. Kos deg masse og få med deg deilig soltid og hvile.