Den aller fineste kråkebolla

Det som jeg er sikker på må være den aller fineste kråkebolla, har jeg nylig vært så heldig å få i postkassen. Jeg har nemlig hatt superflaks og vunnet dette nydelige halssmykket i blogglotteri hos Lone med bloggen Flowermouse design.

Smykket er laget i Fimo og er fantastisk naturtro og ikke minst veldig vakkert.

Jeg må vise et bilde av innpakningen også, alt var så flott og gjennomtenkt til minste detalj. Skikkelig lekkert, sånn som jeg aldri får til selv og derfor blir desto mer imponert over.

Jeg anbefaler absolutt et besøk hos Lone og Flowermouse design-bloggen. Den er som pakken jeg fikk: gjennomført og flott med fine bilder og kreativ fargebruk.

Ellers går det naturligvis en del tid til jobb for tiden. Selv om jeg ikke jobber så mye, så må det i tillegg lades opp før jobb og hviles etter. Det blir helt klart mindre tid til strikking, men det er også helt klart godt å variere aktivitetene litt også.Snart får jeg nok tid til å fotografere hekleteppet også...

Ha en fortsatt fin uke! :)

Kommentarer

sissels sa…
Nydelig smykke, og ja det så naturtro ut.
Oi, nå rødmet jeg!!! Tusen takk for en slik flott blogpost. Det var en kjempe glede å vite at du likte smykket!!
BodilE sa…
Så fint! Utrolig vakkert! Gratulerer med kjempefin premie :)
trinemamma sa…
Skikkelig lekkert :-)
karna sa…
Lekkert og heldig !
Og det er noe herk med denne jobbinga,klem
wow, så lekkert.

ha en flott uke
Quiltefia sa…
Morsomt smykke!! Gleder meg til å se teppet!! AnneK:-)
berit.. sa…
dette var lekkert og for noen nydelige farger ! må se mer..

ha en fin dag : )
Torilpia sa…
Så stilig .. lekker kråkebolle ja :o)

Må vel innom og sjekke den bloggen da .. :o)

Ha en flott torsdagskveld - klem!
Helle sa…
Smykket og innpakningen var som du sier virkelig gjennomført. Veldig gøy å få noe så fint. :)

Ps. Håper du trives tilbake på jobb.