Til fjells!

Til tross for at hotellet har mye å by på, i tillegg til døde dyr og kitchy julepynt, vant utferdstrangen i går.







Siden vi allerede er på fjellet, er det ingen sak å komme enda litt høyere opp med leiebilen. Eller litt sak er det siden de lokale kjører som deres siste time har kommet i hårnålssvingene, og det stadig dukker opp syklister i svingene.




Naturen er karrig og vakker, og fjellene er spektakulære. Nesten som Gran Canyon i miniatyr.




En liten tur ut på en av de mange turstiene i området, ble det også.




Etter denne nokså beskjedne turen, var det "noen" som trengte veldig å hvile en stund. Siden hotellet ligger høyt er det en del vind. Så da jeg lå på solstolen
inntullet i håndkler for å holde varmen, følte jeg meg som en rekonvalesentpasient fra gamle dager. Pakket inn og trillet ut for å få frisk luft og sol.



Sola gjorde godt den og varmere ble det etter hvert også.



Et stort og loddent strikketøy er også med, og på kvelden ble det litt strikketid i salongen før middag. Mer om det siden.

I dag blir det kanskje en tur ned til kysten, for å se på sjøen og turistene.


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Sylke sa…
Så fin natur! Ha en god ferie!

Klem
Sylvia sa…
Å, så deilig dette høres ut. Og det lodne strikketøyet har jeg også makent til for tiden.
Kos dere masse, og nyyyyt hvert sekund.
Kort og Søm sa…
Så deilig med ferie, det hadde vært noe nå!

Kos deg :O)
Linda Aasan sa…
He, he, den santoriumpasient-følelsen pleier jeg også å få, men da ligger jeg stort sett pakket inn i sovepose og termodress på verandaen hjemme :) Din versjon høres bedre ut!
Helle sa…
Så godt det høres ut med sol og varme. :) Godt du likevel har med strikketøyet, godt å ha noe i hendene ved en liten hvil.