Si det med bilder

Etter at jeg innstallerte appen Instagram på iPhonen ble det med ett litt morsomt å ta bilder med mobilen. Jeg har hele tiden sverget til speilrefleks på grunn av bildekvaliteten, men med mobilen er det lettere å ta intuitive bilder av små ting i hverdagen. Med Instagram er det også mye lettere å dele bilder og overføre til Flickr.

Da ble det plutselig tatt en del bilder i går og i dag, så nå spammer tester jeg ut et blogginnlegg med gårsdagens kjempespennende begivenheter.

Lunsj med nybakte muffins og peppermyntete

Dagens gode gjerning (ser du det, Tor?)
Dagens strikketøy: kjedelig-å-strikke-skjerfet, "bare" 40 cm igjen...


Godt med en liten hvil, når dagen bestemte seg for å starte kvart over fire om morgenen.
Dagens tur: 10 minutter rundt kvartalet, men langt nok til å få med høstens vakre farger.

Dagens blomst
Dagens outfit, særs elegante joggesko





Dagens middag: tomat/grønnsakssuppe med hvitløksbrød

De rødeste neglene! Definitivt kke mine, men 17-åringen sine.
Gamle serier blir som nye? Tor og jeg følger med på den danske serien Matador på nett-tv.
Da var det visst kvelden, kanskje kommer det mer i morgen.


Kommentarer

karna sa…
Så fine bilder og artig dokumentasjon. Skal sjekke ut den app'n jeg å ,-)
Og Matador er nå bare skjønn da, kjekt med nett-TV.
Klem, ha flere fine oktober dager
Iphone tager nogle rigtig flotte billeder.
Men hvad gør mon instagram ?
mvh Mona
Sylke sa…
Trodde det var dine negler ;) Fine farger på turen din! Det er jo lettvint å ha med kamera slik :)
Grete sa…
Flotte bilder! Nydelig høstbilder, og så nydelig den blå blomsten var.
Gøy med bilder! Jeg har alltid hatt veldig sans for daglige snapshots. Jeg har ikke iphone, men tar bilder med et lite Ixus "lomme"kamera som er med overalt. Det er disse bildene det er flest av, og mest gøy å se på etter noen år. Og så er det morsomt å få en liten titt inn i andre bloggeres liv. Dagens outfit er en sikker vinner - burde være mer av det på strikkebloggene, syns jeg!
God onsdag!
Berit sa…
stilig !!!! super dokumentasjon av dagen ..

dette har jeg lyst å gjøre men bildene blir så grumste og dårlige.. hvordan får du det til ?? har du iphone 4 ? dine bilder var så klar og fin..

god dag til deg.. håper den ikke startet kl 4.. i dag også..
BodilE sa…
Artig å se glimt fra hverdagen din, og litt misunnelig på sheltergarnet ditt!
Nydelige høstfarger og vakker blomst! Vet du hva slags det er? Har alltid likt blå blomster!