Trekning i blogglotteriet!

Da er det tid for trekning i blogglotteriet mitt, og jeg er så spent!

Det er veldig hygglig at så mange ville være med og ikke minst at dere lagt igjen så mange koselige meldinger. Det setter jeg veldig stor pris på. Jeg hadde ambisjon om å besøke alle bloggene deres før trekningen, men det har glippet litt på slutten, men jeg skal kose meg med de siste i helgen. Å ha blogglotteri er sannelig også en fin måte å oppdage nye, fine blogger på.

Nok preik kanskje og over til trekningen?

Først trekker jeg det rød/grønne Saroyan-sjalet siden det er størst, jeg brukte et helt hespe på 150 gram på det.


Random org. får hjelpe meg med trekningen. Jeg har laget en liste og det er i alt 105 lodd.

Vinneren er: maje76! Gratulerer! Det passer jo ekstra bra at det ble dette sjalet, siden hun skriver i kommentaren at rabarbrasjalet smeltet hjertet hennes. :) 




 Så er det det lysende grønne Clothilde-sjalet sin tur. Det blir spennende å se hvem som blir trukket nå! 

Vinneren er: Ruth Dørum! Gratulerer! Ruth skriver at hun forelsket seg i det grønne, så det passet jo veldig bra her også!

Da trenger jeg navn og adresser. Det kan dere sende til lillegronne@gmail.com. Jeg skal på posten i morgen, og det hadde vært hyggelig å få sendt avgårde pakker allerede da.

Takk igjen til alle som var med. Helst ville jeg hatt premie til alle sammen. 

God helg til alle! :) 




 

Kommentarer

Gratulera til vinnarane!! Flotte premiar!
reSIRIkulert sa…
Gratulera til dei superheldige vinnarane!!! :)
karin sa…
Gratulerer til de heldige vinnere, jeg får trøste meg med at kanskje har jeg bedre lykke neste gang;)
Vanella sa…
Gratulerer de heldige vinnerne!
torirot sa…
God helg til deg og vinnere og ikke-vinnere - spennende å være med uansett :-)
berit.. sa…
så flott at de fikk det de ønsket seg : ))

gratulerer til vinnere ! og god helg til deg : )
Sylke sa…
Gratulerer til vinnerne! God helg :)
Tovepia sa…
Gratulerer så mye til heldige vinnere!!
Ha ei flott helg! Klem fra meg;)
Kort og Søm sa…
Ja, gratulerer til heldige vinnere!
God helg,
klem :O)
Renathe sa…
Gratulerer til de heldige vinnerene!! :)
Gratulerer til vinnerne! Og så heldig at de fikk de sjalene de ønsket seg. Jeg har akkurat begynt på et nytt Clothildesjal selv, så det hadde jo nesten vært urettferdig hvis jeg vant et :)
Gratuerer til vinnerne! Veldig generøse premier!
Ruth sa…
Gratulerer til de heldige vinnerne. Gode sjal er et must nå når det går mot kaldere tider. :) Ha en fin helg.
Marit sa…
gratulerer så mye til de heldige.
Ha en fin helg.
trinemamma sa…
Gratulerer til heldiggrisene :-)
Bente sa…
Gratulerer til vinnerne! Heldiggriser! :)
Helle sa…
I og med at jeg tydeligvis er ute av stand til å strikke sjal, er jeg full av beundring for de som tryller frem det ene etter det andre..

Ps. Når det gjelder mønstre har jeg best erfaring med Burda og McCalls. I og med at du har tilhold i nærheten av Oslo, ville jeg anbefalt Oslo sømsenter i Akersgaten som et godt sted for mønstre. Lillestrøm sysenter er derimot mye bedre på utvalg av stoffer. - Også får du veldig god hjelp der.
Nej hvor fine ting du har udloddet. Tillykke til de der vandt.
mvh Mona
dqpage.blogspot.dk