Hilsen fra Kamala

Da er vi på dag to her i Thailand, der den første dagen ble brukt til å komme over jetlaget.





I dag går alt mye bedre og vi konstanterer at i tillegg til vakre hakkespetter rett ved hotellets solsenger, er det også en behagelig temperatur der både skyer og litt vind sørger for at det er levelig.



Hotellet har høy standard og maten er nydelig.

Vi har allerede benyttet spa-tibudet og nydt henholdsvis thaimassasje og aromaterapi-massasje og det var helt himmelsk.




Foreløpig virker det veldig lovende med andre ord, det eneste som er plagsomt er den evige musikken i bar/restaurant-området. Da er det bra maten kan inntas på rommet.

Nå skal vi snart utforske litt utenfor hotellet også. En taxitur til restaurant for å innta kveldsmåltid står snart på planen.

Siden det ser ut som iPaden er samarbeidsvillig, kommer jeg nok snart innom igjen! :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Thailand

Kommentarer

Ulla-Bella sa…
Så koselig det ser ut:) Kos dere masse, og spar krefter til snømåkingen:))
Det høres deilig ut! Kos dere!
Fantastisk bra! Kos dere masse!
Quiltefia sa…
Hei!! Der ser og høres utrolig deilig ut!! Her i Oslo er de-4,5 og det snør, dog ikke så tett, men det kommer noe ned!! Så nyt det...... AnneK:-)
Ruth sa…
HRMFP!!!!! Bare vær sånn du.
Knitgirl sa…
Å! Det høres utrolig deilig ut! Kom hjem fra Canaria for et par dager siden, og lengter veldig tilbake til sola og varmen...
Mette sa…
Kos dykk så mykje. Deilig å koma seg unna vinterkulda. Ha, ha, evig pausemusikk er litt som støy å rekna.
Ha en superfin ferie! Så glad på deres vegne, skjønner godt at det tar et par dager å komme seg etter flyturen, men håper virkelig at det tar så få som mulig. Jeg har det ikke så verst, venter på et lite solopphold jeg også. Vi får ta en liten oppsummering når vi får tid og stø'øn.. og form!

Klem og ha det riktig fint i varmen! Kos dokk!
trinemamma sa…
Nå ble jeg skikkelig misunnelig :-)
Da jeg sendte garnet ble kortet som skulle fulgt med, liggende igjen hjemme. Men det stod : Gratulerer som en av vinnerne. Jeg blir inspirert av bloggen din, og synes derfor det er hyggelig at du titter innom min ;-) Kos deg med garnet. trinemamma :-)