God jul!

 I år er juletreet pyntet til trengsel her hjemme


Tenåringene gikk berserk i julekassen og har overlesset treet med pynt, flagg og glitter.


Det er en salig blanding av nytt og gammelt og designkonseptet lever virkelig opp til stilen mannen påstår at juletrærne her i huset får, nemlig takras-stilen.


Selv synes jeg det er ganske sjarmerende og litt befriende at all pynt man har lyst til å henge på juletreet er lov. Det er lite pynt og nips her hjemme til vanlig, men vi tar det ut på juletreet en gang årlig. 

Med disse julete bildene av treet her i huset, benytter jeg anledningen til å ønske alle som er innom en riktig strålende og  GOD JUL!

Kommentarer

Quiltefia sa…
Hei igjen!! Morsomt tre!! Her i huset er det strengt regime på treet!! Mellomsøster plukket AV fordi det ikke passet..... Men det er hyggelig med tre i hus!! Jeg har kommet meg ganske greit igjennom julestria. Det toppet seg litt sist helg, men det er over nå!! GOD JUL!! Klem AnneKari:-)
Ulla-Bella sa…
Helt flott:) Juletrærne skal de slik ut:) God jul til deg og dine.
For et fantastisk tre! Nesten så jeg angrer på at vi ikke skal ha noe tre i år... Men jeg skal i hvert fall hamstre juletrepynt på neste års loppemarkeder!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i høst, og en riktig god jul til deg også!
Flott juletre! Juletrær skal strutte litt av glitter og fjas, det er gøy det, syns jeg.
Ønsker deg og dine en fin og fredelig jul! Og takk for hyggelig lesing her på bloggen i året som snart ebber ut!
Koselig tre! Ønsker deg en riktig god jul!
Vet du - en skal pynte og feire slik en vil selv - oser hygge med glitter og stas! Moro at tenåringene gidder å pynte - DET er nå storveies!
Ønsker deg en Vidunderlig Jul Vibeke - alt godt til deg - også må du ha mye god hvile :))
Varm juleklem fra Lokki
Vanella sa…
Å, så nydelig juletre.
Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Klem fra Torunn
Sylke sa…
Det er bra at tenåringene har pyntet akkurat som de ville :) Ha en riktig god jul!

Klem
Gitte sa…
Det er også ungerne der pynter her. Jeg forsøger at følge med men det er ikke let. Dog er det mig, der hænger farmors gamle og slidte snorer med danebrogsflag på til sidst ;-)

Rigtig god jul.
Merete sa…
Også god jul til dig, Vibeke. Træet er vældig fint.
Turid sa…
Nydelig julestemning. Jeg ønsker deg og dine noen fine juledager.

Klem
Anne-Marie sa…
Det var fine bilder fra juletreet. Håper jula har vært bra så langt, og at du har rolige og koselige dager nå i romjula!
Anne-Marie sa…
Det var fine bilder fra juletreet. Håper jula har vært bra så langt, og at du har rolige og koselige dager nå i romjula!