Fornyelse - under tvil...

Jeg prøver meg på en fornyelse av bloggen min, siden det er blitt så enkelt å gjøre dette i Blogger nå. Forandringen skjer litt under tvil, da jeg i grunnen liker et enkelt og rent usteende på bloggen. Samtidig har jeg sett mange som har fornyet bloggene sine i det siste, og har lyst til å prøve jeg også. Jeg fortsetter nok å endre litt her til jeg blir fornøyd, og kanskje jeg plutselig er tilbake til den gamle igjen.


Eyecandy (for å oppveie littegrann for et gruelig kjedelig blogginnlegg): Wollmeise 100% Magnolie dark som ligger og matcher så vakkert med Phloxen i blomsterbedet. (Blomstersort rettet etter tips fra Farmors hobbyblogg siden jeg feilaktig hadde skrevet Fuchsia.)

Kommentarer

Smarie sa…
Åhhh.....virkelig eyecandy...nyyydelige farge, fotografert i nyydelige omgivelser ;o) Gleder meg til å se hva du skal trylle frem av disse flotte meisene ;o)) Ha en riktig god helg!
LivM sa…
Nydelig bilde og flott garn. Kos deg med et nytt prosjekt!
Du har det fortsatt fint og enkelt her. Det var liksom det jeg også tenkte, men det ble bare tøys.. Nå har jeg havnet i en slags endrekarusell..
Fargen og garnet er nydelig. Etter som jeg har forstått er det ikke bare lett å anskaffe? Og veldig fine bilder!
jeg ønsker deg en fin dag og lykke til med nye prosjekt!
Farmors sa…
Men da stusset jeg veldig når du sier fuchsia, det er da vitterligen Phlox, men lekkert var det virkelig! Spennende å se hva du skal strikke av garnet!
Hei, takk for at du er med på min lille give away!

He he, jeg har lekt meg med litt ny design selv. Morsomt å fornye litt innimellom. Synes resultatet ditt ble flott :-) Og fargene i bildet er da aldeles nydelig.

Ønsker deg en riktig god helg!
skb sa…
Nydeleg garn og blomar :-) Det vert spanande å sjå kva du strikkar av det flotte garnet.
Gitte sa…
Det må du nok sige - det er da en helt fantastisk farve, og som den ligger der i blomsterne - virkelig smuk.

Synes det er et fint design du har ;-)