Wollmeise lynlotteri!

I andledning av at bloggen faktisk rundet 10 000 treff, må der jo feires!

Siden det hadde vært ganske kjedelig å blogge uten dere som er innom på besøk og ikke minst uten alle de hyggelige kommentarene jeg er så heldig å få, blir det et lite blogglotteri.

Inspirert av suksessen fra forrige blogglotteri og (kremt) mitt eget appelsininnlegg lenger ned, og ikke minst lengselen etter sommervarme, har jeg funnet fram mitt friskeste og mest sommerlige Wollmeisenøste: Clementine.

IMG_6671_edited-2 
Dette garnhespet er altså premien. Fargen er intens oransje og det kan bli et flott sommersjal eller kanskje en liten bolero? Garnet er i 100% merinoull, 150 gram (minst) og ca 525 meter.

Vi gjør det enkelt denne gangen, legg igjen en kommentar og du er med på trekningen.

Onsdag 12. mai på kvelden, altså om en uke trekker jeg en heldig vinner.

Så har du ønske om å gå en oransje sommer i møte, så er det veldig hyggelig hvis du blir med på lynlotteriet!

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Kommentarer

Solveig sa…
dette vil jeg delta på :-) Aldri kost med meise jeg :-( håper jeg vinner...
Ha en fin uke da ...
Ruth sa…
Å ja, det vil jeg være med på. Orange er en herlig farge selv om jeg vanligvis ser ut som et veldig dødt lik i det så har jeg jo planlagt å bli brun i sommer og DA ville jo orange være flott vel? :)

Ps. Jeg skjønner ikke hvordan dere klare å få kjøpt dette garnet. Det er like vanskelig som å telle hønsetenner.
Birkus sa…
oj, så spennende. Jeg vil gjerne være med i trekningen av et sånt flott garn!
10 000 besøkende, det er utrolig masse folk det.. Super bra!
Kristin72 sa…
dette har jeg lyst til å være med på også, oransje er jo en knallfin kreativ farge. Dessuten har jeg haldri vært i nærheten av en Meise jeg heller, kunne vært artig å få prøve. Dette blir en spennende uke. Så mange følgere du har- godt jobba, gleder meg til å følge med i fortsetningen :)
FrkSnupp sa…
Gratulerer med mange mange besøkende!
Jeg vil gjerne være med på trekninga, spesielt siden jeg har et nøste Wollmeise i samme farge fra før....Ha en fin dag!
litlokalen sa…
Gratulerer med så mange besøk. Eg har ein fireåring i hus som elskar oragne så denne konkurransen vil eg gjerne vere med på :) Frisk og fin farge!
Smarie sa…
Gratulerer med rundt tall ;o) Det er jo kjempekos at mange stikker innom deg. Har aldri prøvd Wollmeise, så håper jo at jeg er heldig...og oransje er jo en kjempeherlig farge ;o) Ha en flott kveld!
Gratulere med masse besøk. :) Jeg elsker orange, så dette vil jeg bli med på. :) Krysser fingrene og ønsker deg en flott dag.
Judith sa…
Jeg vil gjerne ha et hesple deilig oransje garn, så jeg krysser fingrene.
At 10 000 har funnet veien til bloggen din forundrer meg ikke, du har en veldig fin og lesverdig blogg med mange gode tips! Den er en av mine favoritter!
Gratulerer med rundt tall! Oransje er hot for tiden i heimen, så det fristet veldig!
Kort og Søm sa…
Å ja..oransje er en av mine favoritt farger..så jeg blir gjerne med på din feiring!! :O)

Fin blogg du har!
Klem :o)
Sylke sa…
Hei Vibeke, jeg blir gjerne med :)

Ha en fin kveld, klem fra meg!
Strikketante sa…
Hei og hopp! Stikker innom bloggen din av og til, masse flott! Håper jeg er den heldige vinner av den ettertraktede o' nærmest hellige hespen!
karna sa…
Herlig farge og gratulerer med så mange innom. Du har en kjempekoselig blogg ,-)
PerJorun sa…
Flott blogg, og gratulerer med så mange besøk! Wow! Jeg er en av mange som ønsker meg en meis, i tillegg elsker jeg oransje. Så kanskje lykken står meg bi?
Mammamiia sa…
Gratulerer med jubileum!! ..og med flott blogg! :) Og jaaaaa, - jeg vil være med på trekningen! :) Elsker WM, - og den orange så superlekker ut! :)
Ha en flott kveld!
Mammamiiaklem ;)
Laila sa…
Gratulerer med rundt besøkstall. Jeg blir gjerne med i trekningen. Har aldri prøvd Wollmeise, så det kunne vært morsomt å prøvd det.
KristinS sa…
Gratulerer så mye med rundt besøkstall.
Blir veldig gjerne med i trekningen av Wollmeisen.
Ha en fortsatt fin og kreativ hobbyuke.

Mvh KristinS
Bea86 sa…
Gratulere med 10 000 besøkende!! :D Hadde vært artig å prøvd dette garnet som alle skryter så uhemmet av!
iris sa…
Å så koselig med så mange besøkende. ikke så rart så mye som foregår her inne.
Gratulerer med jubileum
Gratulerer med 10 000 besøkende, enormt mange det. Ikke så rart da, for du har en kjempefin blogg.
Ha en koselig onsdagskveld :)
Lisbeth sa…
Gratulerer med jubileum :o)
Vil selvfølgelig være med i trekningen jeg også.

Ha en flott onsdagskveld videre!
torirot sa…
Du har en koselig blogg og det oransje garnet ditt ser jo helt fantastisk ut, det vil jeg gjerne vinne :-)
Tina sa…
Kan gjerne tenke meg det garnet der! :-) Hyggelig blogg som jeg skal besøke flere ganger!
amylin sa…
Gratulerer så masse med bloggjubileum!
Turid sa…
Å det var et lekkert garn. Helt intens og dyp farge. Flott gave.

Og ja takk for hyggelig kommentar hos meg. Det ligger kanskje litt mellom linjene at jeg ønsker meg ei ny linse til kameraet. Prøver å overbevise meg selv om at jeg trenger det :-D
Så gøy! Dette vil jeg selvsagt gjerne blir med på. Gratulerer med pent tall!
Gratulerer med så mange besøkende,og for et nydelig nøste med Wollmeise,skikkelig knæsh farge,det skulle eg likt og kose med ja:)lykke til med konkuransen og ha ei fin uke videre:)
mimouna sa…
Gratulerer med 10 000! :o)

Oransje er en flott farge det, så jeg hiver meg også med. Spennende!
Lunamon sa…
Gratulerer med 10 000 besøkende!
Så utrolig snilt gjort å lodde ut en sånn skatt. hiver meg med for dette er nok det nærmeste jeg kommer et sånt nøste. Fargen er bare utrolig fin!!
Mona N sa…
Gratulerer med så mange besøkende!
Og den fargen var så lekker at jeg må være med å ta sjansen!
Rigmor sa…
gratulerer med 10000 besøkende :) så artig!!! Flott blogg, så skjønner antall besøkende! Flott farge på meisen. Kanskje dette er min mulighet ttil å meise-strikke litt? hvem vet. Ha en flott uke videre :)) Og lykke til med trekning!
Zelena sa…
Så spennende med lynlotteri da :-) Og gratulerer med så mange besøkende på bloggen din, det må da være moro at så mange har besøkt deg! Ha en fortsatt fin kveld!
Rigmor sa…
Gratulerer med jubileumet. Ønsker deg ei fin uke :)
Gratulerer!!
Nyyydelig farge på garnet da:-)...som du sier minner det om det fristende C-innlegget ditt:-))
Deilig dag fra Randi
Anonym sa…
Heia.
Så snill du er som lodder ut sånt!
Den orasnje var bare helt nydelig, og jeg håper at jeg vinner den oransje, da jeg aldri har vunnet noe som helst i noen som helst form. haha. Evig klums kan man si..
Anita og Garp
Moan sa…
Åååå!! En meis! Orange!! *sukker*
Gratulerer nok en gang!
Det er alltid en glede å stikke innom hos deg, Vibeke.
Merete sa…
Tillykke med jubilæet. Sikke en fin præmie, du udlover, lige en sommerfarve!
Siena sa…
Gratulerer med fine tall! Jeg hiver meg med - har en ambisjon om å lære meg å bruke oransje og denne fargen så helt knall ut!
Anita K sa…
Grattis med de 10000, stilig farge på premien :)
Hilde C. sa…
Gratulerer med 10.000! :-)
Marianne sa…
Grattis med bloggen, titter innom stadig, men kommenterer sjelden siden jeg ikke har egen blogg. Men en trekning blir jeg med på, fine klementinen;) Gleder meg til å se din Folklore ferdig.

klem fra strikkefrenzy/marianne
Tussa sa…
Å,dette vil jeg gjerne vinne.Hadde vært så gøy å teste ut wollmeise-garn:)
Småbyliv sa…
Suuuuperherlig farge! Har fått så oransjedilla for tiden, så da vil jeg gjerne vinne vettu ;o)))
Quiltefia sa…
Hei!! Jeg vil gjerne være med!! Er nyskjerrig på det garnet!!Har aldri prøvd det, men jeg skjønner utifra hva jeg leser her i blogglandia at det er litt spessielt!? Dessuten liker jeg orange......Hilsen Annekari:-)
Bodil sa…
Gratulerer! Dette blir eg gjerne med på. Eg har aldri hatt slikt garn, så eg er veldig nysgjerrig på kvifor dette garnet er så populært. Ha ei fin helg :)
Anlen sa…
Hehe, eg har jo alt vunne ei slik meise:) Men garnet er nydeleg! Så eg legg inn eit lite lodd her også;)
Hanne sa…
Gratulerer så mye med jubileum, alltid morsomt at besøkstelleren går oppover :D
Dette vil jeg veldig gjerne være med på. Clementine er en nyyyydelig farge som passer fint til vår og sommerstrikk og blant Tuppelura sine ringblomster:)
Sylvia sa…
Ja, altså....jeg elsker jo ORANGE, så jeg må jo få blitt med i trekningen. Ikke at jeg har særlig hell for tiden, siden vaskemaskina har streika....men kanskje til trøst?
Elisa sa…
Hei aldri prøvd dette garnet før, så vil gjerne være medpå trekningen. nydelig farge :)
Oj oj, dette lotteriet holdt jeg på å gå glipp av, bare fordi jeg har vært på ferie. Klart jeg vil være med - har aldri sett et levende nøste med wollmeisse i mitt liv jeg, kun på bilder. Og det ser unektelig spennende ut!
Frk.Badegakk sa…
Oj oj! Ingenting er bedre enn mange besøkende på bloggen og tilhørende lotteri!!!!=DDD
Jeg kan ikke la vær å være med på denne konkurransen, - orange er det vakreste i hele verden sånn ca!=D

Gratulerer uansett vinst eller ei!=D
Lokki sa…
Nei -makan dette hadde gått med hus forbi!
Klart jeg vil være med :))
Hurra for deg med 10.000 besøkende!
Storveis Vibeke - helt storveis :))
Klem Lokki
Grattis med jubileet!! Klart eg vil vere med i lotteriet, har prøvt å få tak i woolmeise uten hell! Kansje eg er heldig no.... Ha ei fin langhelg:))
ASK sa…
Oj, nå var jeg glad jeg stakk innom bloggen din! Dette vil jeg svært gjerne være med på :-) Har nettopp strikket med Wollmeise for første gang, og er blitt helt frelst!