Mandagstema: Drømmer

Drømmer kan omfavne så mangt, men etter den lange vinteren og kalde våren vi har hatt på Østlandet drømmer jeg som mange andre om sol og varme.

IMG_1004

Jeg drømmer om en varm, stille og solfylt sommerdag, der termometeret forteller at et vannet er varmt nok til et behagelig sommerbad.

IMG_0984 
Hvor det bare er å stupe rett uti.

IMG_0988

Hvor vannet er så varmt at man bare kan ligge og nyte følelsen av å flyte.

IMG_0921
Og hvor svabergene er varmet opp av sola så de er så hete at man nesten grøsser når man slenger seg nedpå etter badet.

Det drømmer jeg om i dag…

mandag

 

Flere drømmer kan du se i ukens mandagstema

Kommentarer

Veronika sa…
Nydelige farger og flotte bilder:)Drømmer om det samme her oppe i kulden også, snøen har jo kommet og gått her i dag:(
Rimkogeren sa…
Drømme er dejlige, og mon ikke dine snart bliver opfyldt? :-)
Petunia sa…
Ja, dette er drømmer jeg kan dele med deg. Godt å vite at dette ligger foran oss og ikke bak oss:)
Nydelige sommerbilder!
thorzo sa…
Så fine bilder! Spesielt de to i midten, da...
Sommertid sa…
Varme late dager drømmer jeg også om..men jeg har litt manet skrekk..så jeg ligger ikke ofte i vannflata for å si det sånn...
Lokki sa…
For en drøm av et innlegg!!
Helt nydelige bilder, også så stemningsfull og vakker tekst til!
Makaløst godt å tenke på varme sommerdager - de kommer de også ❥❥❥ snart...
Ha en strålende uke Vibeke!
Klem Lokki
Sylke sa…
Det hørtes deilig ut! Noe slikt opplever jeg egentlig hver gang når jeg svømmer, men det er inne... ;)
Fine bilder du har tatt.

Hyggelig at du blir med på min give away!

Ha en god kveld, klem fra Sylke
Smarie sa…
Flotte bilder....og fant sommerstemingen med en gang ;o)) Ha en flott uke!
Malys krok sa…
Dette er virkelig noe å drømme om! Så flotte bilder! Flink han som klarer å ligge der og flyte! Takk for din kommentar!
Så flott genser? eller jakke? Du strikker, ser den her under!
-Margit-
TORUNN sa…
Hva er livet uten drømmer?
Flotte bilder!
Ønsker deg en god uke, Vibeke!
Gamleheksa sa…
For noen herlige bilder! Selv om våren er fin, så lokker sommeren også... Vi får håpe det blir litt skikkelig sommer i år. Fordi vi fortjener det.
bloggenanne sa…
Det var flotte bilder med fine farger! Sommerstemningen kommer smygende :)
Irene sa…
Så herlige sommerbilder! Godt at den ikke er så langt unna nå!
Ruth sa…
Praktfulle bilder - og de drømmene der kunne jeg godt tenke meg selv. Her er det kuldegrader og frost og litt sommer hadde ikke vært vondt nå.

Genseren under her blir nydelig. Jeg syns Noro har praktfulle farger som glir nydelig i hverandre.

Ha en fin dag i morgen.
Quiltefia sa…
Fine bilder!! Særlig det siste!! Jeg gjetter Stavern-Nevlunghavn:-) Ingenting er som sånne sommerdager..... AnneK:-)
Siw Aina sa…
Jeg drømmer også om lange varme dager. Selv om det ser mørkt ut akkurat nå. Å våkne til et hvitkledt landskap i mai er ikke like stas som det er i desember gitt... Deilige bilder å drømme seg bort i :))
Mmm Bilde nr 2 og 3 er helt fantastiske :)
Kort og Søm sa…
Det så deilig ut, og veldig fine bilder!! :O)