Vinnerlykke!


IMG_9608_edited-1
Vinnerlykke er ikke noe jeg pleier å være belemret med til vanlig. Snarere tvert i mot, det er svært sjeldent jeg  trekker vinnerloddet for å si det bokstavelig.  Jeg har flere ganger opplevd avslutninger med barnehage og skole der det egentlig er beregnet opptil flere gevinster til alle, men der det likevel har vist seg å ikke være noen gevinst til oss.

Nå er det imidlertid slutt på tårevåte barneøyne (ungene er for store) og dårlig vinnerlykke.  Blogglotterier og give aways er tydeligvis svaret på å få slutt på år uten premier av noe slag. Etter jeg begynte å være med på dette, har jeg faktisk begynt å vinne noen få ganger. I forrige uke skjedde det igjen, og jeg var så heldig å vinne i Fredrikkes fine give away på bloggen hennes: Kort og søm!

I dag kom premien i postkassen og jeg må si jeg synes det er superstas å få så fine premier. Siden Fredrikke er så allsidig har hun laget alle tingene selv. Veldig fint laget er de også og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Hvis noen blir veldig misunnelig på premiene mine, så lager Fredrikke ting på bestilling også hvis jeg ikke tar helt feil. Bloggen hennes er vel verdt en titt!

IMG_9614_edited-1

Årets første hvitveis har jeg funnet i dag og det føltes som ren vinnerlykke det også!

Ha en strålende helg!

Kommentarer

Maria sa…
Dobbel lykke på deg med andre ord. Her finner vi kke akkurat hvitveis i dag. Det snør!!!!
Kos deg med premien og hvitveisen. HA EN RIKTIG GOD HELG.
LivM sa…
Gratulerer! Er det ikke morsomt å få pakke i posten! En blir ikke for voksen til å glede seg over det!
Herlig at vinteren er på hell og våren i anmarsj!
Grattis..., morsomt å vinne sånne flotte ting!

God helg!
Brit sa…
Gratulere med flott premie. Jeg vant også via giveaway her om dagen og synes det var super stas:)
ELlers hærlig å se kvitveis - trengte den påminnelse siden det SNØR utenfor vinduet mitt..
amylin sa…
Gratulerer med flott premie.
Kort og Søm sa…
Det var hyggelig at du likte gaven i min give away! :o)
(Også hadde du tatt et veldig fint bilde)
God helg,
klem Fredrikke

Ps; ja Kolbotn har forandret seg en del iløped av de siste 20-30 årene!
Sylke sa…
Så koselig at du vant!

Ønsker deg en fin helg, klem!
Anlen sa…
Så kjekt å vinne! Og så lekre ting, da! Ynskjer deg ei fantastisk helg:)
Bodil sa…
Så flotte ting du vann! Ynskjer deg ei fin helg :)
Ruth sa…
Sånn er det med meg også. Jeg var eneste ungen som aldri vant noe på juletrefestene og Vel-basarene - aldri vunnet noe som helst før jeg begynte å blogge.

Blogging er lurt og bra for så mange ting deg. Man treffer også veldig hyggelige menesker. :)

Ha en flott helg.
Torunn sa…
Gratulera!! Så kjekt!! Ønskjer deg ei fin helg.
Sylvia sa…
Halloysen
Grattis, du er jammen heldig! jeg har heller aldri hatt store vinnerlykken, men av og til glimrer det til. Denne gangen var det visst din tur.
Sylvia sa…
.....måtte bare innom deg igjen, for du har jammen vinnerlykke for tiden. Du har nemlig vunnet inne hos Anne på landet også.
Gå og lever inn en lottokupong ,mens du er i lykkedrysset!