Ny forsyning garn!

 IMG_9587_edited-1IMG_9591_edited-1
I helgen bestilte jeg supersoft uld fra danske Holst garn og allerede i dag kom det i postkassen! Det var superrask levering synes jeg, både fra garnbutikken og posten! Garnet har en vakker lysmelert grønnfarge, som ikke kommer helt til sin rett på bildene. Jeg tenkte fargen måtte være vårlig i det minste, siden jeg faktisk har planer om å strikke en jakke i dobbel ull på denne årstiden!
Jeg gleder meg til å prøve dette garnet, for det har vært på planen lenge. Det kan også bestilles fra den norsk internettbutikken Malsen og Mor og da er det tollfritt.
IMG_9570_edited-1 IMG_9603_edited-1
Før jeg bestilte garnet, bestilte jeg et fargekart med fargeprøver av de nesten 100 fargene dette garnet finnes i. Det gjorde ikke valget så mye enklere siden det var utrolig mange fine farger. Jeg liker likevel å se fargene i virkeligheten, siden både fotografering og pc-skjerm ofte gjør fargen annerledes.
Dette ble jo rene reklamekampanjen, men det gjenstår det å se om jeg liker å strikke med garnet og om jeg blir fornøyd etterpå. Jeg er også spent på om sauelukten går ut etter vask! :-)
Ha en fortsatt fin dag!

Kommentarer

Torilpia sa…
Det må en si var kjapp levering ja .. spennende å prøve nytt garn tenker jeg :o)

Lukter det sau av det???

Ha en fortsatt fin onsdagskveld - klem!!
Cecilie... sa…
Herlig med nytt garn. Linnea må jo bare bli nydelig i det:)
Jeg fikk garnprøvene mine i dag, og jeg sliter, det er alt for mange farger jeg har lyst på...
Men gleder meg til å starte på Linnea da, selv om min blir i barneversjon i første omgang;)
Birkus sa…
Ser ut som et utrolig flott garn. Alltid så spennende å se hvor andre kjøper garn, og dette virket jo veldig spennende! Lykke til med strikkingen.
Lokki sa…
For noen vakre farger, så sarte - det kommer til å bli en helt nydelig jakke!!
Også så moro med garnprøvene, det er jo et lite stykke estetikk i seg selv, jeg kan fryde meg over slikt!!
Og Vibeke, tusen hjertelig takk for dine varme ord på MEstringsbloggen, DU gir du!! Tusen hjertelig takk, du gikk rett i Post 1 - hele du!!
Lykke til med strikkeprosjekter og sauelukt, det var nå sjarmerende det der da :))
Ha en strålende uke kjære gledespreder!
Varm klem fra Lokki
Sylke sa…
Lykke til med det nye prosjektet :) Ha en god kveld, klem!
Smarie sa…
Flott garn ;o) Har selv bestilt fra Holst, og veldig fornøyd med garnet, strikket tunika til dattern, men den er ikke vasket og montert enda...så vet ikke helt hvordan det blir når det blir vasket. Men har jo lest at det blir veldig mykt og fint ;o) L
Bodil sa…
Nydeleg garn og fin farge :)
Så spennende med nytt garn! Nydelig vårlig farge, og ser ut til å være mange fine farger på fargekartet! Blir nok fin jakke.
Sylvia sa…
Heisann
Så lekkert garn. det vet jeg for jeg har noen slike bunter selv, bare i andre farger: rødt og orange....ingen bombe, til å være meg, he heMen i motsetning til deg, har jeg ingen aning om hva jeg skal bruke det til.
Jakken du skal strikke, minner også om en jakke DSA har i et av heftene sine. Blir sikkert kjempeflott!!!
Så koselig bilde av deg i forrige innlegg, sittende på trappa!!
Bebiane sa…
Det er et lækkert garn og når det bliver vasket bliver det dejligt blødt.