Alle gode ting er tre ?


IMG_9789_edited-1 

Takk for tips om garnforslag i innlegget under. Da har jeg gått til innkjøp av garn med langsomme fargeskift. Garnbutikkens fargeutvalg i de forskjellige merkene var litt begrenset, og jeg endte derfor opp med mitt første nøste med Noro.

Fargene er ikke fullt så grå som bildet feilaktig gir inntrykk av, de går mer i grønt. Magefølelsen er god og jeg satser på at forsøk nummer tre på Folklore blir mer vellykket enn de to foregående.

Fortsettelse følger…

Kommentarer

Moan sa…
Krysser fingrene for deg denne gangen, Vibeke!
Birkus sa…
Flott jakke. Blir spennende å se når din er ferdig :-)
Lokki sa…
Så artig med langsomme fargeskift, det gir sikkert en fin ro, vet du - du lager så mye vakkert!
Jeg må si at jeg synes begge alternativene under så fine ut - den nederste yndig og delikat, og den med rødt - litt mer fresk!
Vakkert blir det lell, du er drivende dyktig!!
Ønsker deg en nydelig kveld og morgendag!
Klem Lokki
trinemamma sa…
Jeg gleder meg til å se resultatet, og krysser fingre for at du blir fornøyd med resultatet :-)
Bebiane sa…
Det bliver spænde at se, dejlige farver.
Sylke sa…
Det blir spennende å se hvordan strikkeresultatet blir :)

Ha en god strikkekveld! Klem :)
Smarie sa…
Lykke til ;o) Gleder meg ril å se resultatet ;o) Ha en flott kveld.
Hilde C. sa…
Det var sikkert lurt å skifte garn, så det kan være en glede å strikke underveis også. Noro er et av mine yndlingsgarn, og noe av grunnen er nettopp de lange fargeskiftene (også fargene selvfølgelig). Jeg var inne å så på linken din til Folklore, og den ser jo rålekker ut :-)
Sylvia sa…
Så spennende. Lykke til med Folkloren, Vibeke. Jeg har noro sokkegarn liggende jeg også, og det skal iallefall IKKE brukes til sokker!!!