ABC i ord og bilder # B

 abc 

Jeg har bestemt meg for å kaste meg på tredje runden av ABC i ord og bilder som Petunia arrangerer. Starten gikk av stabelen forrige fredag, så dermed ble A-en til Aldri hos meg.

 

 

B-en derimot står for Blått!

IMG_9703_edited-1


Blått som i de vakre blå teppene Schillaene lager om våren.


IMG_9710_edited-1

 
Blått som den sjenerte blåveisen, som forsiktig titter fram i den kalde vinden.


IMG_9701_edited-1

 

Sist men ikke minst: Blått for det nydelige garnet jeg var så heldig å vinne i blogglotteriet hos A’s almanakk

IMG_9693_edited-2 
Aldeles nydelige blåfarger, tusen takk Anne!

Etter denne plutselige opphopningen av vinnerlykke, skal jeg slutte å påberope meg uflaks i forbindelse med utlodning!

Flere innlegg på B finner du her!

Ha en fortreffelig helg!

Kommentarer

Lokki sa…
For et vakkert blått innlegg!!
Og Gratulerer med nydelig blått garn - så herlig gevinst ❥❥❥
Tusen hjertelig takk for dine varme kommentarer, jeg lo knakende godt av den ufotogene frokosten din, SOM jeg så den for meg, men det er nå enda godt den smaker bra!!
Ønsker deg en stråledne helg min gode bloggvenn!
Varm klem Lokki
Maria G sa…
Härligt Blått inlägg med fina bilder!
Trevlig helg!
HildeS sa…
Blå er min favorittfarge, så derfor er ditt innlegg virkelig i min gate:-)))
Sommertid sa…
ja, det er mange som har blå som sin farge..også jeg. Siden jeg for ikke så lenge siden tok den med under bostaven Y for yndlingsfarge så valgte jeg noe annet for bokstaven B..noe som er et must for mange..

Ha ei fin helg :)
TorAa sa…
Nydelige blåveiser.
Og blått, i mange fasetter viser du med din blå garn.

Beundringsverdig bidrag
Sylvia sa…
Du får krysse fingrene til søndag. jeg er nesten sikker på at du vinner, jeg.......
God helg, håper ikke den er blå, da!
Sylke sa…
Blått er flott ;) Så fint garn du har vunnet, og blåveis er noen koselige vårblomster!

Ønsker deg en riktig god helg, klem fra meg!
Elisabeth sa…
Jeg som er så mye på sjøen, elsker jo blått.

Fine bilder.

God helg
Henny sa…
Vi ser mange blå blomster i denne runde, og det passer mig fint, for dem kan jeg aldrig få nok af!
Torilpia sa…
En kjempefin B :o) Nydelige blomsterbilder :o)

Gratulerer med gevinster - er jo litt deilig å kjenne at vinnerlykken har snudd seg til det positive :o)

Ha ei fortsatt flott helg - her blir det snart kaffe og vafler og storinnrykk av slekta :o)

Klemmer!!
Petunia sa…
Velkommen til ABC i ord og bilder! Veldig hyggelig at du vil være med og at du hiver deg på i andre omgang med to bokstaver!!
De blå blomsterbildene dine er bare så vakre. Fargene, lystet - ja, alt er helt perfekt!!
Petunia sa…
Det skal stå lyset:)