Symysterium fredag: 100 kvadrater!

 IMG_9212_edited-1

Da er jeg ferdig med første oppgave i symysteriet som Nina arrangerer, nemlig å kutte 100 ++ kvadrater på 2,5 x 2,5 inch. Fargevalget ble som bildet viser lilla, turkis, blå, grønne og lyse/naturfargete stoffer. Det ble vårlig og samtidig har jeg valgt mine favorittfarger, så dette tror jeg kan bli bra.

Det ble flere enn hundre kvadrater  fordi jeg kuttet for mange av de første. Siden jeg gjerne ville ha med alle stoffene jeg hadde valgt ut, lagde jeg heller litt i overkant mange firkanter. Det kan være greit å ha litt ekstra å velge i.

Da er det pause til neste del av mysteriet kommer i morgen kl. 12. Det passer meg bra for da får jeg tid til andre ting (strikking) også!

Ønsker alle som er innom en strålende fredag!

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Så spennende!!
God helg! :o)
Ditte sa…
Det var nydelige stoffer og farger :-) Noen minutter til nå, og så skal jeg hjem og kutte opp mine 100 kvadrater ;-)
Moan sa…
Meget interessant!
Gleder meg til å se videre!
Mette sa…
Jøss, lekre fargar. Tvi, tvi, seier no eg. Dette vert sikkert spennande.
Torilpia sa…
Spennende .. kos deg i helga da .. klemmer!
Marit sa…
Fine farger du har valgt! :) Dette blir spennende.
Wenche/chawo sa…
Flotte stoffer og farger du har valgt.Gleder meg til å se resultatet når du blir ferdig.
9na sa…
Yess! flott :D
Lokki sa…
Tusen takk for at du ønsket måka Jonathan Livingston Seagull velkommen tilbake!
Godt å høre at flere liker den utgaven, takk og takk snille du!
Og for en vårlig og vakker fargepalett du har valgt på stoffene, helt nydelig!
Ønsker deg en deilig dag!
Klem Lokki