Trekning i blogglotteriet med ekstrapremie!


Det har vært overveldene respons på blogglotteriet og det er veldig hyggelig!

Siden det var så mange som meldte seg på fant jeg ut at jeg måtte ha en liten ekstrapremie. Det ble et sett med fem maskemarkører som også er kjøpt hos Andreajene på Etsy. Jeg synes disse er så fine, hver maskemarkør har et lite ord til å bli i godt humør av.



Så kommer det spennende: selve trekningen!

Det ble gjort på følgende måte: Jeg lagde en nummerert liste der alle ble skrevet opp like mange ganger som antall lodd de skulle ha. Denne listen ble dobbelt- og trippelsjekket for å være sikker på at alle var med riktig antall ganger. Til selve trekningen tok jeg siden random.org til hjelp. Hele 155 lodd ble det, og jeg var veldig spent. For sikkerhets skyld var mannen til stede for å sjekke at alt gikk riktig for seg.



Vinneren av det vakre Wollmeisenøstet ble (fanfare):


Gratulerer! Håper virkelig du kommer til å like garnet!





Vinner av settet med mønstermagneter og maskemarkører ble:




Vinner av sett med maskemarkører ble:







 Gratulerer alle tre håper dere blir fornøyd!
Fint hvis dere kan sende meg adressene deres på mail til lillegronne@gmail.com

Dette var nervepirrende, jeg ble helt svett her! Helst ville jeg gitt premie til dere alle sammen som har vært med for det var så hyggelig å få så god respons. Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!



Kommentarer

Moan sa…
Juhu! Tenk, jeg vant mønstermagnet og maskemarkør!
Tusen, tusen takk!
:)

Ha en fortsatt flott uke!
amylin sa…
Oj, de maskemarkørene var flotte. Gratulerer til vinnerne.
Sylke sa…
Gratulerer til vinnerne ;)
Torilpia sa…
Gratulerer til vinnerne ... tenk 155 som ble med på trekningen da ... artig :o)

Ha en fortsatt flott torsdagskveld - klem!
Myrtle sa…
Å, nå ble jeg glad!! Tenk at jeg vant! :) Og så fine maskemarkører!
Anlen sa…
HURRA!!!

Det nydelige garnet, til meg!

Eg gler meg:)
Myrtle sa…
Har sendt adressen!
Næmmen så morsomt da!
Har hatt en periode med litt lite nettbruk. Som deg har jeg også prøvd meg med litt sol og varme, men ei uke var alt for lite!! Varme er susen altså!
Ønsker deg gode dager og håper du blir behandlet pent i helsekverna!! Stor klem
Maria sa…
Gratulerer til dere alle 3.
Myrtle sa…
Gleder meg til å bruke maskemarkørene!! Tusen takk for at du arrangerte lotteri!
Angel.Pearls sa…
Grattis till vinnarna!//Eva