Rundt tall og blogglotteri!

Blogglotteriet er nå stengt for påmelding!

Like før jeg dro til Spania rundet besøkstelleren på bloggen min 5000 unike treff. Det er jo et veldig rundt tall og etter drøyt fire måneders blogging synes jeg det er et akseptablet tall som fortjener en feiring! 

Det blir i den anledning blogglotteri med to premier. Jeg har etter en del diskusjon med meg selv funnet ut at jeg skal gi bort et av Wollmeisehespene mine i fargen Red hot chili. Fargen på bildet yter ikke garnet rettferdighet, fargene går fra gul via orange og rødt , til dyp rødt. Det er 100% merino superwash og veier ca 150 gram.



I tillegg lodder jeg ut ett sett med to mønstermagneter og tre maskemarkører. Mønstermagnetene er veldig praktiske å bruke ved strikking etter diagram, siden den tosidige magneten gjør det lett å følge med hvor man er i diagrammet. Dette settet har jeg kjøpt på Etsy hos Andreajene designs. Hun selger mye fint og det er vel verdt en titt.

Det ble veldig strikkerelaterte premier denne gangen, men har du lyst så kast deg med på trekningen. Jeg trekker to heldige vinnere om en uke, altså 18. februar.

Regler:
  1. Legg igjen en kommentar = ett lodd
  2. Lag en lenke til blogglotteriet fra bloggen din  (bruk gjerne bildet øverst til det) = ett lodd
  3. Meld deg som følger = ett lodd
Du kan altså få tilsammen tre lodd. Fint hvis du skriver i kommentaren hvor mange lodd du skal ha.


Lykke til!

Kommentarer

Sommertid sa…
Gratulerer med fin oppslutning med mange besøkere.
Da håper jeg det vil fortsette med det for du har jo så mye fint å vise frem.
Jeg skal iallefall stikke oftere innom enn det jeg har gjort hittil..nå har jeg lagt meg som følger her også..og videre så har jeg laget et innlegg med link til din blogg...så nå får flere opp øynene for din fine blogg.
Alt i alt ble det 3 lodd på meg da.

Ha en forts fin torsdag :)
Helene sa…
Innom på besøk for aller første gang. Fin blogg, og fine strikkerier, så her får man følge med framover. Og så ser jeg at du har et veldig spennende yrke...

Ett lodd takk :)
Hm, her må jeg innrømme at jeg gikk rett i meisesaksa! Men det var særdeles hyggelig å oppdage en ny og koselig blogg!!
Jeg følger deg, har allerede laga link til innlegget- og kommenterer... Så da blir det 3 lodd da :o) Og jeg håperhåperhåper at jeg vinner!!!!!
Jeg legger deg til på blogglista mi, jeg...

Ha en fin dag videre, hilsen Elin
LivM sa…
Så morsomt med slike utlodninger. Håper jeg er den heldige da! Men det er jeg vel ikke alene om å håpe!
Emme sa…
Så gøy med slike lotteri, jeg har fulgt alle 3 punktene og har altså fortjent 3 lodd :O) Koselig!!!
Anonym sa…
Gratulerer med rundt tall! Lotteri er alltid moro, så her er det jo bare å prøve lykken.
Hilsen Joffa på HB
Ann-Kristin H sa…
Takk for "invitasjonen" fra Hobbyboden :-) Første gang jeg er innom her, men jeg ser at det ikke blir siste. Uansett om jeg er den heldige utvalgte eller ikke. Mye fint!!
Tovepia sa…
Fant deg her inne et sted, og du har så mye interessant her at jeg legger meg som følger, så det blir to lodd på meg;)
Ha en super dag og klem;)
Mammamiia sa…
Gratulerer med stort rundt tall!!! :) Melder meg også som følger av bloggen din! Og ikke bare for loddenes skyld, - hit kommer jeg gjerne igjen :) Dessuten står du på blogglista mi, - så jeg ser når du oppdaterer og har vært innom deg mange ganger før også... :o) Flott blogg!
Ha en flott torsdagskveld!
Anonym sa…
Gratulerer med rundt tall !
(melder meg også som følger , morsomt å følge med på bloggen din )

Josefine (HB)
Sylke sa…
Gratulerer så mye! Jeg blir gjerne med på trekningen, med 3 lodd :)

Klem :)
HegeT sa…
Så gøy med så mange besøk.
Og blogglotteri er alltid morro.
Og jo flere lodd, jo større sjangse, så tre lodd blir det på meg.

torsdagshilsen
HegeT
Epletreet sa…
Gratulerer med rundt tall!
Mye fint her inne:)
Fine premier du har. Håper mitt lodd blir trukket...
torirot sa…
Heisan! Innom for første gang, via Annepålandet, - alltid spennende med lotteri:-)
Ser ut til å være en hyggelig blogg, så jeg melder meg som følger. Blogge har jeg ikke tid til nå, så da blir det to lodd! Ha en fin kveld!
Maria sa…
Tenker jeg går for 3 lodd jeg :-)
Mye fint her inne altså. Skal kose meg videre nå.
Rita R sa…
Gratulerer med mye besøk, koselig.
Det garnet var jo helt knall, så jeg vil gjerne melde meg på loddtrekning.
Paddelora sa…
Gratulerer med mange besøkende.
Blir tre lodd på meg også.
Har tatt meg en tur å blitt kjent her inne, og fant utrolig mye flott å se på!
lene_skatt sa…
Gratulerer med mange besøkende på såpass kort tid - jeg må jo legge inn kommentar, garnet var nydelig....
lene_skatt sa…
Og da blir det 3 lodd på meg også...

min blogg: http://blogg.hobbyboden.com/lenen
Anonym sa…
så koselig med så mange besøkende på bloggen din :O) koselig ja:O) melder meg på jeg også med ett lodd:O) spennende med slike konkuranser synes jeg:O)) *håpehåpemegsomvinner*:O)

gratulasjonsklem fra FruPinnestrikk på hobbyboden:O)
Niemor sa…
Så spennende =) Har lagt deg til på min følgeliste og en liten kommentar må du jo også få.
Kjempeflott blogg du har =) Så da skulle det vel bli to lodd på meg =)
Solveig sa…
Gratulere med jubileumet :-) så flotte premier du har valgt ut... har ikke prøvd garnet ennå, men skulle likt å få kjenne, lukte og strikke med det :-) X-fingrene og venter på postmannen jeg :-)
Anonym sa…
Gratulerer med jubileumet. Mye fibt du har på siden din.

Har lagt deg til som følgevenn og komentar får du ogfså. Så da blir det vel 2 lodd.
Glder meg til å følge med på bloggen din.
elinbh ( hobbyboden)
Anonym sa…
Gratulerer med jubileumet.Vil gjerne være med i lotteriet hos deg.Ett lodd på meg ( krysser fingrene for at det er et vinnerlodd).Hilsen Petra på HB.
Myrtle sa…
Jeg tar tre lodd jeg! Flott blogg du har, du lager mye lekkert og har fine bilder. Sånne blogger liker vi! :)
Smarie sa…
Gratulerer med mange treff på bloggen din ;o) Den er jo veldig koselig, så skjønner at mange besøker deg ;o) Har lagt meg inn som følger, kommenterer, og legger link til deg når jeg legger inn nytt innlegg hos meg i morgen ;o)) Da blir det 3 lodd på meg! Ha en fortsatt fin kveld.
Hanne sa…
Gratulerer så mye med jubileum. Fantastiske premier du har :D Jeg deltar med kommentar og følger til bloggen :)
amylin sa…
Så snill du er da! Fantastisk premie!
aria sa…
Så koselig at så mange har vært innom bloggen din på så kort tid :)Mye fint her, så jeg kommer nok på besøk en annen gang også! 1 lodd til meg :)
Gratulerer med rundt tall! Jeg har fulgt med her fra starten, og det er ikke rart du har mange lesere, for du har en flott blogg og lager mye spennende! Og så har du kjempefine premier - klart jeg vil være med på lotteriet! Er allerede følger - da blir det vel to lodd?
Ha en fin fredag!
mimouna sa…
Fin blogg, gratulerer med rundt tall. :o)

Tar gjerne et lodd jeg også.
Lisbeth sa…
Gratulerer så mye med jubileum :o) Det er en kjempeflott blogg du har! Jeg har linket til deg i bloggen min, samt meldt meg som følger. Det skulle vel bli 3 lodd d :o) Ønsker deg en flott helg!
Charlene sa…
Gratulerer med 5000 treff :) Flott blogg du har!

Nå har jeg linket i bloggen min, og blitt følger :) Så 3 lodd på meg :)

God helg :)
Solveig sa…
Gratulerer med jubileet, følger og kommenterer = 2 lodd.
Spennende å se hvem som vinner.
Gratulerer med 5000 treff. Jeg er blitt følger av bloggen din.
Frk.Badegakk sa…
Så herlige premier. "Kjøper" ett lodd (skulle gjerne vært følger, men det går ikke med hotmail kontoen min av en eller annen grunn...=/)
Vel, lykken står den kjekke bi! Herlig blogg har du i allefall!
Og gratulerer med antallet besøkende!
Judith sa…
Blogglotteri, ja det vil jeg være med på! Med så flotte premier, satser jeg på vinnerlykke. Du ligger jo i bloggrollen min allerede, så jeg holder meg jo oppdatert, men nå er jeg følger også så har jeg to lodd.

Gratulerer med mange besøk. Flere blir det, for du har en kjempefin blogg!
Wenche/chawo sa…
Gratulerer med rundt tall.Tar gjerne to lodd jeg,følger og kommentar.
Anlen sa…
Gratulerer med jubileum;)Klart eg vil ha lodd, faktisk tek eg tre stk!

Iler inn på bloggen min og reklamerer for deg!
hegekatrin sa…
Gratulerer med jubileum!! =)
Hedda sa…
Så fin blogg du har, eg kom over den heilt tilfeldig i dag, og det passa jo bra, når du har jubileum og alt! Så eg er med og vil gjerne ha eitt lodd!
glise sa…
Åååå, det er mange treff på så kort tid!
Gratulerer så mye!!
Sillan sa…
Kjempefin blogg og gratulerer så mye med jubileet! Jeg tar ett lodd!
Mariann S sa…
Gratulerer med so mange treff då.
Kjempeflott blogg :), du har strikka og sydd masse fint. Likte den gensaren du har designa, med vikeingskipa på.
Hadde vore artig å vunne en WM, har 'hørt' masse om det garnet inne på HB, men aldri prøvd det garnet sjøl.
Eg takkar ja til tre lodd, eg følger deg, har laga ett innlegg i bloggen min og kommenterer her :)
Anonym sa…
Har du bare blogget i 4 mnder?!?! Det virker ikke som du har gjort annet jo!!:) Kjempehyggelig lesing altså! Og flotte bilder! Du har laget veldig mye fint,både strikket og sydd! Har ikke blogg selv, men du er lagret på mine favoritter for jevnlige besøk. Ser frem til mange flere blogginnlegg fra deg=) Mvh Tøffeline på Hobbyboden
jannelea sa…
Gratulerer med fin blogg og bra besøk! Nyyydelig garn! Takk for titten inn i din (hobby-)verden!
Grattis med jubileet, fin blogg du har!! Klart eg vil vere med i trekning, tar 2 lodd eg:))
Anita K sa…
Grattis med jubileum, kjekt med slike runde tall :) Flott jakke du har strikket, nå skal jeg studere den der heklemuligheten litt bedre, så kanskje monteringsskrekken gir seg litt :) Ha en fiiiiin dag, klem
Gratulerer med rundt tall. Jeg har også nettopp rundet 5000. Blir gjerne med i trekningen din, for jeg har bare hørt masse om Wollmeisegarn, har aldri kjent eller sett slikt garn i virkeligheten. Jeg synes det høres så skummelt ut med handlinga derfra.
Birkus sa…
Dette så ut som en fin og spennende blogg. Fant den hos "Hobbykroken min". Det er så spennende å finne nye blogger via andre sine blogger :-) Så vil absolutt også legge deg til som følger :-)
Lykke til med de neste 5000 besøkene!
Felisi sa…
Gratulerer med rundt tall! Fra null til 5000 på bare 4 måneder er imponerende synes jeg! Men du har en flott blogg, så det er ikke så rart :)
Jeg tar ett lodd jeg. Lekre premier!
Gratulerer! Du har en fin blogg så jeg har lagt meg som følger. Jeg har også linket med bilde på bloggen min, så da blir det 3 lodd på meg.
Når du frister med så fine premier og attpåtil har trekning på bursdagen min må jeg jo være med :)
Iryl sa…
De sier jo at alle gode ting er 3, så jeg har "tatt" 3 lodd :-) Flott blogg du har - gleder meg til å følge deg - og har også skrevet i bloggen min :-) God helg!
Marianne sa…
Grattis med jubileum! Flott blogg du har, noe jeg mangler (i alle fall når det gjelder håndarbeidsblogg), så kun ett lodd til moi :)
Jogusi sa…
Flott blogg. Likte spesielt tipset om å hekle kant i stedet for å sy når en skal strikke jakke og klippe opp. Blir et lodd på meg.
Kozemor sa…
Halloen du! Dette er en blogg jeg ikke har sett før! Masse spennende greier her inne ja. Melder meg som følger så da blir det to lodd da?

Grattis med 5000 besøkende på så kort tid. Jeg runder snart 5000 selv, men har holdt på en god del lenger enn 4 måneder gitt........ Kanskje jeg har en kjedelig blogg :(
Kelsina sa…
Gratulerer med så mange besøkende! Veldig fin blogg du har. Ny for meg, men jeg kommer gjerne tilbake.
Har gjort alt jeg skal så - 3 lodd.
Judit sa…
Gratulerer med flott blogg med masse spennende å se på. Har meldt meg som følger, så det blir to lodd på meg:-)
Bodil sa…
Flott blogg, og gratulerer med maange besøk :) Flotte premiar du har. Legg meg til som følgar, så det blir vel to lodd på meg :)
tesha sa…
Gratulerer med fin-fin blogg! Jeg tar i alle fall ett lodd - så får vi se om det blir noe mer seinere. Kommer i alle fall "innom" igjen!
Anonym sa…
Gratulerer.Tar gjerne et lodd.
Maska
Hej och grattis till så många besökare. Jag deltar gärna med en lott!
idama sa…
Hei, har fulgt bloggen din en stund. Mange nyttige tips som jeg allerede har hatt stor glede av. Har ikke egen blogg, så det blir bare to lodd på meg :)

God ferie!
jaja74 sa…
Gratulerer med jubileumet og med en veldig fin blogg. Har meldt meg som følger og legger inn link i min egen blogg. Masse lykke til videre!
Turid sa…
Klart jeg gjerne vil være med. For noen hyggelige gaver. Blir gjerne med på to lodd, er følger :-)
Quiltefia sa…
Hei!! Gratulerer med rundt tall!! Jeg er gjerne med!! Følger har jeg vært en stund, og så har jeg lagt en kobling!! 3!! lodd!! Ha en fin helg!! AnneK:-)
Moan sa…
Hatten av for 5000! Og for masse flotte prosjekt! Du blir lagt til på siden min!
Er følger, og er derfor usikker på om det blir 2 eller 3 lodd...

Fortsatt god helg!
Knitgirl sa…
Jeg prøver lykken jeg og og vil gjerne ha et lodd:-9 Og så håper jeg du får en kjempefin søndag!
Ruth sa…
Så flotte premier. Og jeg skal ha 3 lodd altså. Det er i hvertfall helt sikkert.

Ha en super søndag.
Kort og Søm sa…
Gratulerer!!
Det garnet var super fint!! :o)
2 lodd til meg!

Ha en fin søndag :o)
Siena sa…
Flotte premier - jeg kaster 3 lodd i bollen og krysser fingrene hardt, hardt!
Thorunn sa…
Gratulerer med mange besøkende - og så moro du steller i stand blogglotteri! Blir gjerne med i trekningen!
Thorunn sa…
- og to lodd til meg...:-)
karna sa…
Gratulerer med jubileum og så srtig lotteri. Blir gjerne med ,-)
Farmors sa…
Vil gjerne være med i trekningen!
Ser det er veldig mange som gjerne vil vinne, tar herved ett lodd i lotteriet ditt!
Arctic Mum: sa…
Jeg tar gjerne et lodd på premien.
Karie B. sa…
Uha, det kan man da ikke modstå..
Jannicke sa…
Jeg blir gjerne med i trekningen x 3! Er innom bloggen din for første gang i dag, men kommer gjerne tilbake, for her var det mye fint! :)
Hilde C. sa…
Gratulerer med de 5000 - snart har du doblet det tenker jeg :-) (1 lodd på meg)
Merete sa…
Hei,
kom innom her for første gang idag. her var det mye fint! ikke rart det har vært 5000 innom på 4 mnd:o) legger meg også inn som følger, slik at det blir 2 lodd på meg. Håper jeg vinner, garnet var helt nydelig!
Merete
Lokki sa…
Gratulerer med flotte besøkstall, men så er det koselig her!
Jeg er med i konkurransen (2 lodd på meg)
Lykke til videre!!
Klem Lokki
Kaoz sa…
Gratulerer med 5000 besøkende!
Så utrolig koselig og inspirerende blogg du har=)
Jeg vil gjerne være med i konkurransen=)
Angel.Pearls sa…
Härligt kreativ blogg jag fann här! Vill gärna vara med o fira hos dig i konkurransen = 3 lotter!! Jag har konkurranse hos mej också..välkommen!! Klem//Eva
Vibeke sa…
Hei Vibeke. Kjempekoselig blogg du har. Og gratulerer med så mange besøkende! Det er deg vel fortjent. Jeg følger deg fra min blogg, så det ble vel kanskje to lodd på meg?
Vennlig hilsen, ja faktisk, Vibeke. ;-)