Kort oppsummering


… fra Spaniaoppholdet:


Februar er vinter for spanjolene og de foretrekker boblejakke og støvletter utendørs. For en nordboer derimot fremstår vær og temperatur som langt framskreden vår. Ved å sitte i le på terrassen var det fint mulig å være antrukket i singlet, det ble endog litt varmt til tider for en vintervant stakkar.



Det var deilig å kunne sitte ute å strikke i dagslys og ta bilde ute uten snø etterpå!



Det var godt å kunne gå ute uten å måtte forsere snøfonner og andre vinterlige utfordringer.



Men, som så mange andre må jeg istemme den gode gamle: Borte bra, men hjemme best! Veldig godt å komme hjem til hus og familie! (og den nye nøstemaskinen som jeg brenner etter å få prøvd...)

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Så fine bilder!!
Det øverste var helt nydelig, og jeg likte skjerfet ditt :o)

Ha en fin kveld :o)
Sylke sa…
Det ser ut til at du har hatt det bra :) Velkommen tilbake!

Bloggen min har litt fokus på hekling akkurat nå, ja... Men det blir nok litt tanker og bilder igjen etter hvert ;)

Ha en god kveld/ natt, klem!
Hilde C. sa…
Det høres deilig ut med et opphold i Spania. Syns nesten jeg kan lukte mandarinene :-)
Ugla sa…
Hørtes deilig ut :-)
Torilpia sa…
Herlige bilder .. :o)

Ser ut som en vellykket reise.

Ha en kjempefin helg - klem!