En utmerkelse

Jeg har vært så heldig å få en utmerkelse fra Annepålandet som har bloggen  A's almanakk.



Da jeg startet opp denne bloggen i september, hadde jeg ikke tenkt så nøye over hva det innebar eller hva jeg ville formidle i bloggen min. Veien har blitt til underveis og jeg er fortsatt på læringsstadiet.

Forventningene til å få besøk på bloggen har ikke vært så store, men det er utrolig oppmuntrende at det faktisk er en del som er innom og leser. Jeg var heller ikke klar over hvor stas det kunne være å få hyggelige kommentarer på innlegg. Jeg tror at det å bli sett, det er viktig også i bloggverdenen.



Det å få en utmerkelse er derfor utrolig oppmuntrende i forhold til å føle seg sett, og at noen faktisk liker det de ser. Takk skal du ha Anne!

Før jeg gir utmerkelsen videre vil jeg anbefale å ta et besøk inne hos Anne. Hun er absolutt en av de som har en inspirerende og kreativ blogg. Jeg liker blandingen av utrolig fine strikkeplagg, meningsfylte innlegg og gode bilder.

Utmerkelsen skal gis videre til blogger som inspirerer. Det er mange inspirerende blogger, og noen av dem har fått denne prisen allerede. Jeg er så overfladisk at jeg synes utseende teller, det utgjør førsteinntrykket og avgjør om jeg fortsetter å lese bloggen eller ikke. Jeg blir også veldig glad når jeg ser gode bilder, spesielt når de er vakre og kreative i tillegg. Hvis teksten også er menigsfylt og interessant har vi en vinner. De jeg har valgt ut blant alle de flotte bloggene jeg titter innom er:

Sylke med bloggen Lysstreif. Hun skriver fine tekster til ettertanke, illustrert med vakre bilder. I tillegg lager hun flotte ting. Jeg anbefaler å ta en liten pause fra førjulsmaset og senke pulsen litt med et besøk i denne bloggen.

- Hannes hage, som har en vakker blogg med nydelige bilder av blant annet håndarbeid og hage. Sjekk for eksempel ut alle de lekre pulsvantene i mange kreative varianter som Hanne har laget.

Fin i formen har en utrolig fin og inspirerende blogg, med masse originale arbeider hun har laget og hun deler generøst oppskrifter  med oss andre. I tillegg klarer hun på forunderlig vis å ta de fineste bilder så det virker som hun er helt upåvirket av mørkeiden som rammer oss andre.

- Fredrikke med Kort og Søm som er utrolig kreativ og flink til å sy og tillegg åpenbart har flere timer i døgnet enn de fleste andre, hvis man skal bedømme etter produktiviteten. Fredrikke lager også kort og syr for salg. Sikkert derfor hun er så ekstra travel nå før jul, det er nok mange som ønsker seg noe av det fine Fredrikke lager.

Til slutt vil jeg bare takke alle som er innom her på besøk og spesielt de som har overskudd til å legge igjen en kommentar, det blir satt veldig stor pris på!



Ha en fin førjulskveld!

Kommentarer

Klarafina sa…
Gratulerer med awarden! Den er du verdt!
Kort og Søm sa…
Tusen takk for fine ord, det var veldig hyggelig!
Klem Fredrikke :o)
Sylke sa…
Gratulerer så mye med utmerkelsen! Og tusen takk til deg at du gir den videre til meg! Det setter jeg stor pris på. Er veldig glad i å komme på jevnlig besøk i den koselige bloggen din også :)
amylin sa…
Gratulerer med utmerkelse! Ser du har problemer med vottene i finull. Ja, man kan bli bortskjemt av å strikke med Wollmeise, ja. Håper du løser problemet og får strikket vottene.
Å tusen, tausen takk for så pene og gode ord :) Stor klem fra Margrethe!
Hanne sa…
Tusen takk for skjønne ord, det gjorde meg glad!
Ønsker deg en riktig god helg.