Det nærmer seg....

Det er bare to dager igjen til jul og etter en liten bloggrunde ser jeg at det mange som har det travelt for tiden. Jeg er imponert over hvor mye mange gjør før jul. Det er utrolig mange flinke bloggdamer som pynter og baker og gjør det trivelig for alle de har rundt seg.

Jeg sender mange varme tanker til dere alle og håper dere passer på å kose dere masse også og ikke sliter dere helt ut!




Her er det ganske rolig stemning i dag. Vi har handlet inn de siste julegavene og pakket inn. Nå er mannen dratt for å fordele noen av pakkene til mottakerne. Bakingen har vi tatt lett på i år, siden vi ikke skal være så mye hjemme i julen. Av samme grunn har vi heller ikke juletre, men litt pynting har blitt likevel.

Nå gjenstår litt vasking, hvorfor gjenstår alltid det kjedeligste til sist forresten?




I morgen blir det julegrøt med mandel. Lurer på hvem som vinner premien i år?




Jeg prøver å hurtigstrikke et par votter også, siden kulda har kommet. Etter seks forsøk tok jeg hintet og ga opp å strikke Postwar mittens for denne gang. Nå blir det et par i Mirasol alpakka uten ordentlig oppskrift i stedet. Den første er ferdig, men den ble litt rar så lysten på å strikke nummer to ble litt mer laber. Jeg har merket meg noen endringer jeg skal gjøre neste gang i det minste. Det første blir å strikke den lang nok!


Ha en fortsatt fin førjulstid!

Kommentarer

Sylke sa…
Du får ha lykke til med vottene! Om du ikke er fornøyd, går det jo an å rekke opp enda en gang... eller? ;)

Det har vært hyggelig å ha blogg-kontakt med deg. Og så begynte vi vel å blogge omtrent samtidig. Noen føler man mer fellesskap med enn med andre, og slik har det vært med deg. Det er alltid koselig å lese dine kommentarer.

Likte spesielt bildet øverst. Det var artig med lysrefleksene i vinduet - den kjølige blåfargen mot de gule lysene fra vinduspynten.

Ønsker deg og dine en fin jul! Klem, Sylke
wims sa…
Herlig enkel vott. Tror jeg må ha en sånn en også:-)

God jul