Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Torunn om å svare på noen spørsmål, så da setter jeg i gang:

Tre ting jeg husker som i går:

1. Da ungene ble født
2. Hvordan jeg traff mannen min
3. Da jeg fikk mastergraden

Tre ting jeg misliker:

1. Urettferdighet
2. Grådighet
3. Tilgjorthet

Tre ting jeg liker godt:

1. Lage ting (Inkluderer sy, strikke, lage mat bl.a)
2. Være sammen med fok jeg setter pris på
3. Spise ordentlig god mat

Tre blogger jeg besøker:

(Jeg besøker mange fine blogger, så det er vanskelig å velge ut tre, men her er tre av dem)
1. Muffins verden
2. Fin i formen
3. Hannes hage

Tre sanger jeg hører på:

1. Field of barley (Eva Cassidy)
2. From a distance (Nanci Griffith)
3. Undertow (Leonard Cohen)

3 programmer jeg ser på:

(Jeg har i grunnen få faste programmer jeg følger med på)
1. Nytt på nytt
2. Tingenes tilstand
3. Prøver å få med meg programmer på NRK2 om kunst og arkitektur

Dett var dett! Jeg sender denne utfordringen videre til Sylke og Judith. Ta den hvis dere har lyst!


Kommentarer

Kort og Søm sa…
Hei, så hyggelig at du la igjen en kommentar hos meg! Tror ikke jeg har vært her før!?
Så fine ting du strikker, og den ku muggen var super fin!
Ha en fin dag du også,
Fredrikke :o)
Sylke sa…
(Flaks at jeg får kommentere i det hele tatt - kommer jo ikke inn på blogger.com-siden...) Morsomt med utfordringer :) Tar gjerne imot utfordringen din, men det må vente til bloggen min er i orden igjen. Aner ikke om jeg i det hele tatt får det til. Det er ennå mye jeg må sjekke... Kom inn på maskinen på jobb i dag, men der også med problemer.
Ha en fin dag!