Ny forsyning Wollmeisegarn

I dag har jeg vært på postkontoret og hentet mer Wollmeisegarn, som jeg var så heldig å få tak i ved oppdateringen 06.11.09. Selv om det er vanskelig å få tatt gode bilder i novembermørket tror jeg det kommer fram hvilke utrolige farger dette garnet har.


Fra venstre mot høyre: Versuchskaninchen, Red hot chili, Blue Curacao, Pfaffengauge og Maus

Ved denne oppdateringen fikk jeg tak i en Grabbag med såkalt Kunterbunt. Det vil si en samlepakke med garn i forskjellige farger, en forundringspakke med andre ord. Jeg var derfor ganske spent på om fargene ville falle i smak. Det var ingen grunn til bekymring, jeg tror det skal mye til å bli misfornøyd uansett.


For de garngale kommer hver enkelt farge også, så får jeg håpe at det er flere enn meg der ute som gjerne vil ha de fine fargene inn med teskje.


Denne fargen heter Maus og ser litt gråbrun ut i lampelys.



Blue Curacao, denne er mer fargesterk og dypere i virkeligheten. Fantastisk farge!


Pfaffengauge, denne er nok min favoritt.


Red hot chili, denne fargen sparker skikkelig!


Versuchskaninchen, denne er nesten litt anonym sammen med de andre, men rødfargen er varm og passer godt sammen med Red hot chili




Ha en fin mandagskveld!

Kommentarer

Sylke sa…
Det er veldig fine farger! Vet du hva du vil bruke garnet til?
Sylke: nei jeg aner ikke foreløpig. Det får nok ligge litt på vent, til jeg finner "perfekte" prosjekter. :)
Sylke sa…
Takk for hyggelig kommentar i bloggen :) Litt garn må man vel ha liggende uansett... Så er man forberedt når kreativiteten plutselig kommer... ;)
Turid sa…
Utrolig spennende garn og farger. Tror jeg begynner å bli litt garn-gal ;-) Skal bli spennende å se hva du skal lage.
Så mye lekre farger. Jeg ser du er flink til å strikke: )
Kort og Søm sa…
Så mye fint garn du har kjøpt!!
I dag skal hyllen min males,
Fredrikke :o)
Hanne sa…
Ai, ai, her er det mye lekkert garn! Har aldri prøvd det ganret før, men vet at omtale at det skal være et fantasktisk garn.