Heldiggris!

Og heldiggrisen er meg! Jeg som aldri vinner noen ting, vant utrolig nok en av premiene i blogglotteriet i  Judith sin strikkeblogg! Jeg visste jeg skulle få garn og i dag kom pakken i postkassa.



Det så lovende ut allerede før jeg åpnet pakken siden garnsnoren var i to av mine yndlingsfarger. Inne i pakken lå hele fire nøster med nydelig ullgarn og et koselig kort med strikketips:








 .

Det var tre nøster Schachenmayr Nomotta Rheuma Thermal Wolle i en aldeles skjønn tynn og myk ullkvalitet og en nydelig mokkabrun farge




I tillegg var det et nøste med Schachenmayr Alpakka Fashion som utrolig nok passer perfekt til Kiri-sjalet jeg strikket i sommer. Dette garnet må bare bli en lue som jeg kan bruke sammen med sjalet.



Hvis noen fortsatt skulle lure på om jeg likte fargene, så kan jeg jo vise fram hvilke farger jeg har på meg i dag:



Akkurat de samme fargene som jeg fikk: brun og turkis! Morsomt sammentreff.


Tusen takk for de flotte garngavene Judith! Du traff virkelig midt i blinken! Jeg gleder meg til å strikke med dette garnet etterhvert!

En fortsatt god helg til alle som er innom!


Kommentarer

Hege sa…
Heldig gris - mye fint garn der!
Ha en fin lørdagskveld :)
Turid sa…
For en herlig gave, og så morsomt at det passet deg så godt.
Muffin sa…
Gratulerer med garn i heldige farger - og ha en fortsatt fin helg!
Så gøy å få pakke i posten da! Fint garn du fikk.
TORUNN sa…
Gratulerer! Det var garn i nydelige farger.
Ha en god uke!
TORUNN sa…
Det ligger en liten utfordring til deg på bloggen min.
Ha en god kveld!
Judith sa…
Nå ble jeg glad for at du likte det, det er elltid vanskelig å handle til andre:-)
Ha ei fortsatt fin uke.
Hanne sa…
Javist er det kjekt å være heldiggris!