Fotosafari i novembersol

I dag fikk vi se et gløtt av en sol som har vært meget sjenert og tilbakeholden denne måneden. I dag valgte den imidlertid å glede oss med sitt nærvær en liten stund. Det var en begivenhet som måtte foreviges. Siden formen min ikke er helt topp i dag, så valgte jeg å sende ut en stedfortreder. Tor, mannen min, stilte sporty opp og tok på seg oppgaven.

Resultatet var så vellykket at jeg skal vurdere om han får slippe til ved en annen anledning også, eventuelt at jeg utnevner han til fast hoffbloggfotograf. Nyt disse fine naturbildene!
















Ha en fin lørdagskveld!

Kommentarer

Sylke sa…
Du får si til Tor at bildene er kjempefine! Det er så artig med detaljer, og her var det noen prakteksemplarer :)
Håper du blir i bedre form slik at du kan ta turen ut neste gang sola skinner - du som lengtet slik etter den... Jeg var både bakt og vært på tur i dag, bilder kommer etter hvert (ikke i kveld). Ønsker deg en avslappende lørdagskveld, klem!
Turid sa…
Herlige bilder. Likte veldig godt det med mosen og rimet/vanndråpene. En riktig god søndag ønsker jeg deg.
Så fine bilder dette var. Du kan trygt sende ut mannen din igjen for å ta flere bilder:)
Ha en fin søndag!
Kort og Søm sa…
Nydelige bilder!!
Og fargene på det sjalet var veldig fine.
Fredrikke :o)
Soraya Marie sa…
Mycket fint här...och vackra bilder!
Ha det gott!
Hanne sa…
Wooooooooow! For noen bilder!