Award

Jeg har vært så heldig og få en award. Fordi jeg har vært så somlete hatt så mye å gjøre, har jeg faktisk rukket å få den to ganger (så noen ganger lønner det seg faktisk å være seint ute). Tusen takk til Mormors verden og til Lysstreif!



Det er litt forskjellige oppfatninger om hvor mange awarden skal sendes videre til, men Mormors verden foreslår fem stykker, og det synes jeg er passelig. Jeg sender den videre til blogger som jeg nylig har oppdaget og som jeg synes er fine. Noen har jeg kanskje ikke rukket å kommentere så mye hos enda, men jeg har fulgt med litt hvertfall :).

Hobbyugla - som både strikker fine ting og skriver morsomt
Trudes hobbitter - som bl.a strikker de nydeligste sjal i Wollmeise
Hennes drøm - som syr masse, har fine bilder og en skjønn katt
Magiske pinnar - som strikker mye fint og har nydelige bilder
Tilflukt - som er kreativ og bl.a strikker nydelige små plagg til datteren sin




Kommentarer

Mette sa…
Wow, så uturleg hyggeleg og overraskande. No skal eg kosa meg med å senda vidare. Besthels Tilflukt
wims sa…
Åååå, så kos å få en award. Alltid godt å bli satt pris på. Tusen masse herlig takk. Den ska jeg passe godt på hehe

Og takk for hyggelige ord:-)
Ugla sa…
Tusen takk. Synes det er kjempehyggelig at du setter pris på bloggen min. Jeg er innom din jeg også, men jeg er fryktelig dårlig på kommentering for tida :-)
Ha ei fortsatt fin helg.
Så kjekt! Min første award. Tusen mange takk for at du gjorde dagen min gladare! :-)
Håpar du får ei fin veke.