Julemysteriet del 5



Løsningen på julesymysteriet var grytekluter! Det klarte jeg ikke å gjette på forhånd. Håndsømmen på lukkekanten tar jeg til kvelden eller eventuelt i morgen. Det var morsomt å være med å sy uten å vite hva det skulle bli. Det er også veldig artig at det er så mange som har vært med på dette, og at resultatene blir såpass forskjellige. Vil du se flere varianter så stikk innom bloggen til 9na som lagde symysteriet til oss og se på alle som har linket seg til ved hjelp av Mr. Linky.

Jeg merket at jeg var litt rusten på syfronten, for jeg klarte å sy på "vingene til gjessene" feil vei to ganger! Jeg var nok heller ikke helt heldig med vattvalget. To lag bomullsvatt ble litt vel fluffy, så jeg tok ikke sjansen på å quilte.



Skikkelig fint stoff på baksiden hvertfall!

Kommentarer

Helle sa…
De er så fine med applikeret hjerter. :-)
9na sa…
Jammen ble de fine ja, med hjerter på.
mreteveian sa…
Ja, fint stoff på baksia. Men det passer til et par fine grytekluter!
Timotei sa…
Så fine de ble, både foran og bak!
Berteline sa…
Så søte de ble med applikerte hjerter:) Kan bare gle seg til å bruke de.
Klarafina sa…
Så fint stoff du har brukt på baksiden!
Lappedamen sa…
Åååå, så fine grytekluter. Lekkert stoff og god løsning på midtblokken.
syglad sa…
Gratulere med flotte grytekluter, dette var spennende og jeg har kost meg veldig...
Selv laget jeg bilde av mine, siden jeg ble så fornøyd med lappene...

Ha en flott søndagskveld :-)