Julemysteriet del 3



Da er jeg ferdig med dagens oppgave, som var å skjære til stoffene i forskjellige størrelser. Jeg er veldig i tvil om rosestoffet egentlig passer til de beige stoffene. Det blir spennende å se videre, men siden jeg har brukt det i applikasjonen blir det vel vanskelig å komme helt utenom.

Dette ble ikke så veldig "julete", men i og med at julestemningen først pleier å inntreffe hos meg i desember, er ikke det så uventet. Jeg gleder meg til fortsettelsen! Takk til Nina for at du lager i stand dette til oss.


Kommentarer

Helle sa…
Jeg tror rosenstoffet nok skal blive vældig fint sammen med de andre stoffer.
tubakk sa…
Tror dette blir fint. Artig at vi holder på med det samme, men at det likevel er så forskjellig. Gleder meg til sammensyingen. Klarer ikke å gjette hvordan dette blir.
Hilde S. sa…
Så fine stoff du har valgt:)
Nydeleg.
God helg.
Smil H
Spennende løsning. Flott rosestoff du har funnet
karna sa…
Lekker stoff kombinasjon du har valgt, blir spennende å se resultatet.