Julemysteriet del 2


Da ble det ikke noe stichery på meg likevel, selv om jeg har kjøpt inn både penn, tråd og ramme. Etter litt selvransakelse ble jeg enig med meg selv om at tiden er litt knapp akkurat nå, men at jeg kan prøve meg senere nå som jeg har utstyret i orden. Det kan jo hende jeg får lyst til å lage flere av hva nå det enn er vi skal sy. I stedet for stichery ble det et applikert hjerte. Nå er eg er spent på fortsettelsen!

I mellomtiden strikker jeg videre på den andre kattevotten som skal være ferdig til mandag.

Kommentarer

tubakk sa…
Så lur du er. Jeg hadde egentlig ikke tid til broderi heller, da jeg har besøk. Men jeg valgte en enklere måte, med broderi på symaskinen + litt applikasjon. Det gikk ganske fort. Sømmen er nr. 6 på Janome-maskin, og den er fin å bruke til broderi. Lykke til videre, og så får du prøve deg på ordentlig broderi neste gang.
TORUNN sa…
Så kjekt at vi velger ulike strategier.
Lykke til videre
Timotei sa…
Det kommer til å bli kjempefint! likte veldig godt det rosestoffet du har brukt i hjertene!
Anne sa…
Takk for hilsen. Skal bli spennende å se hva vi skal lage. Er enig med deg. Stichery må gjøres i fred og ro.