Jeg har heklet igjen - Noe Noa





Det finnes utrolig mange fine blogger rundt om kring, og veldig mange flinke og kreative folk i cyberspace. Det er mye jeg blir inspirert av, men når jeg bruker mye tid med å lese blogger, blir det jo desto mindre tid til å lage ting selv. Men, da jeg kom over dette skjerfet i bloggen til BenteB, som hun har vært så snill å legge ut mønster på, ble fristelsen for stor. Jeg fant ut at dette kunne være nok et passende prosjekt for en heklenybegynner. Det gikk overraskende raskt og greit, og resultatet ble et morsomt og anvendelig skjerf. Jeg hadde ikke perler til blomstene, men det fungerer bra uten også synes jeg.



Garn: Muskat fra Garnstudio
Heklenål: 4

Kommentarer

Så orginalt og søtt. :)
Marihøna sa…
Et herlig Noe Noa skjerf i lekker farge!
Bente B sa…
Hei :) Så fint skjerfet ble! Lekre farger!!