Ferdige kattevotter!



Nå er endelig de før omtalte kattevottene ferdigstilt og behørig overrakt til en meget fornøyd nybakt 15-åring. Jeg var en stund redd de skulle bli for små, men heldigvis passet de akkurat. Jeg synes dette kattemønsteret er så fint og det er å få kjøpt i Jorids mønsterbutikk. Der er det flere andre fine votte- og sokkemønstre også.

Garn: Drops alpakka fra Garnstudio og Snugglies fra Dyepot farge Juvel.
Pinnestørrelse: 2,5

De to forskjellige garntypene var litt mer ulike i tykkelse enn det så ut til på forhånd, så det gjorde det litt vanskelig å få mønsteret helt jevnt. Det jevnet seg heldigvis ut litt etter vask.

Tenåringen mente vi måtte ha med en ekte kattemodell sammen med vottene og katten Persille stilte ufrivillig opp til fotografering:




Smaker de godt mon tro?



Kommentarer

Anonym sa…
Åhh så pen datter du har!! Og noen fine våtter, elleers må jeg si at jeg eeeelsker bloggen din :))
Judith sa…
Flotte vanter :-)
Anonym sa…
jeg syntes deres blogg er meget elskverdig.
Marit sa…
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
Stitcheriet var påtegnet stoffet og kom i en pakke jeg kjøpte for over et år siden. Vet ikke om det kan skaffes nå desverre.

Dine kattevotter var kjempeflotte og datter og katten Persille viste de fram så godt!
TORUNN sa…
Så koselig at du vil følge bloggen min! Jeg har også hektet meg på din.
Jeg er imponert over strikkingen din. Disse kattevottene er kjempesøte!
Kommer snart innom igjen.
Hei!Takk for hyggelige kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min :)
Likte disse vottene kjempegodt. Nydelige farger og herlig mønster:)
Anonym sa…
Har du strikket i sokker det mønsteret... Selger\legger du det ut på bloggen din da???